Showing posts with label FUNNY. Show all posts
Showing posts with label FUNNY. Show all posts

PTI Member honay k natay,


Apne Leader
IMRAN KHAN
ki policies folow krte hue,
Aj me bhi apni Qoum k samnay apne asasay declair kr raha hun...
<<<1 Mobile pho>>>


Pathan: Wo jo table pe admi betha hy us se hamara dushmani hy
Frnd:Table pe to 4admi hy
Khan:Wo jiski mochen hy
Frnd:Mochen Tu sub ki hy
Khan:Wo jis k"Zinda rehney key liye hum
Rozana 3 cylnders key barabar Oxygen use kertey hain,
Jin ki Qeemat taqreeban 
Rs 3780 banti hey,
Yaani key Salana Rs.13 lakh Ye Dukhon Ki Lambi Musafaten,
Kabi Nafraten
Kabi Chahaten,
Kahen Kr Na Dy Humain Phir Juda,
Mujhy Bhool Ja
Mujhy Bhool Ja
Main Gharib Muflis Hon
jan-ne
8 Simein
4 Suit
1 Lunday ka Coat
2 Anguthay se phati hue jurabein
1 purana banyan......
1 phatti hue shalwar.... 
1 jora masjid se churaey huey chapl. sufaid kapre hy 
Frnd:Wo tu sb k sufaid hy
Khan ne gusse me pistol nikala or 3 admion ko mar kr bola
Wo jo reh geya hai us ko hum nhi chorega.  %*A80 hazar aur
50 saal mai 
Rs: 6 Cror,89 lakh ki Oxygen use kerty hain.
Kiya hum is ka intizaam ker saktey they.....?
.
N0
.
.
.
.
.
"TO TUM APNeY PARWARDe-jan,
Mery Sath jaye ga tu kahan?
Meri bat Pagal Tu Maan Ja,
Tujhy dy sakon ga bhala main kya?
Tu khubsurat hai dilnashen?
Tujhy mil jaye ga koi
hu...LL izz WELL*%IGAR KI KON KON SI NAIMATOON KO JHUTLAO GEY"m-nashen,
Tu Talash kr naya humsafar,
Mujhy rehny dy yonhi
dar-badar,
Mery pas dukh k siwa hai kya?
Mujhy Bhool Ja 
Mujhy Bhool Ja.

Faqeer


: Baji aik rupia Do!!
Lady: Sharm Nhi Ati Road Pr Bheek Mangte Ho!
Faqeer: Kamini!
Tare 1 Rupay K Lye Office Kholon Kya.

1 mrasi ko myat wale ghr sy mar pri


wja?
myt k ird gird braf rkhi thi or log ro rhe the
Mrasi myat ko Hila k bola:
"O Mama uth k Barf dy,Gahk Ron lg pye ny

Teacher: Wo kon hai jo Aasman


me urti hai per bachy zameen pe deti hai ?
pathan kuch der sochne ke bad
?
?
?
?
?
?
?
Air Hostess.

Meera, waiter ko 100


rupees tip dete hwy:
go and kill the waves.
.
Waiter: kill the waves?
.
Meera: o paindu ja te mojan maar....:D

1 Chrsi eyes donate krne gya.


After opration
Dr. asks:
Kuch kehna chahte ho?
Chrsi:
Jisko b ankhen lgao Use bta dena k 2 Suutte lgane k baad hi khulti hain;-)

Child:


Who are these man & woman who come every night and disapear in morning:?
Grandma: Thank God u saw them finally. They r ur parents and both r "doctors" :p

1 larki apne byfrnd se park mei

roz milne jati.WO roz time par p0hchti,lekin larka hamsha late ata.
lekn larki kabhi us sy naraz nai hoti 1din larki park mei nahi pohnchi,larka gusy se usky ghar gya.
Waha pata chala k larki ko blood cancr hy sirf 6 din jiye gi.
Larka roty huye ghr aya or sucied krny buildng k 100ve floor pr gya or larki k liye 1 lettr chora Us me likha tha
"tm mera hmesha w8 krti thi or me roz late ata tha lakn aj me jaldi p0hnch rha hu or tmra w8 krunga
thik usi wakt superman waha se ja rha tha
kya superman usy bacha payga?
jane k lye
Dekhye SUPERMAN sunday 9am sirf Cartoon Network pr..!

Ye Khamoshi


Ye Tareek Raatain
Ye Doobte Huay Arman
Ye Jaltay Diay
Ye Bujhti Shammen
Ye Kuch Or Nahi
Sirf
.
.
.
.
.
"WAPDA"
Ki Begherti Hai..

A Sardar was caught by the police:


How did u kill 30 people?
Sardar said: bs jee , main gaddi tez chala reya si pr jadon main brake lae, te menu pta lgya k brekan hi fail ne,fer main samne vekhya te 1 pasay 2 bnday ja rae si te dujay pasay 1 barat ja rai si 
Hun tusi dasso main gaddi kiddar marda
The police man said:Ofcourse, jis trf 2 admi thay thora nuqsan hota
Sardar:bs jee main v ehi sochya si pr jadoo main ona al gadi mori tay o barat al nus gaey.

Girl:


mein Aladin ka chiraagh hoon.
boy:
agar mein tumhe ragrroon ga to kya tum mey se jin nikle ga?
Larki:
nikley ga to sahi magar kuch time k baad.

Larki se muhabat ka


 hay bas itna sa bharam
.
.
.
.
.
.
2 honton se shuru aur 
2 honton pe khatam...
(Lagao beta pogo)

Girlfriend called her boyfriend


Gf : honey where are you?
.
.
Bf : i'm at the bank.
.Gf : Dear, please i need 3000 to do 
My hair And 10,000 to buy a dress.
.
                   Bf : Sorry, i meant i was at the bank of a River.!!!
Machi chahiye tumko Machi. ?? :-P

Aik charsi dosray se:


 Oye is saal sardi kch zyada nahi ha?? .
.
Dosra charsi: Scientist kehtey hain k
 duniya ghoomti ha to ho sakta ha k
 hum murree a gay hon..:

Main Us say


faasla na rakhta 
to aur kiya karta,........?
Main muddaton ka charsi 
Aur "WO" gold leaf si larki........

Medical Science Says:


"Tight Clothing Slows Blood Circulation"
But the Truth is..
"Tighter The Women's Clothing,
Faster The Circulation Of MEN's Blood".
;-)

1 Ship Me Captain Ne 1' Khubsurat Larki Ko Dhamki Di.


Agr Tm Mery 7 Nhi Soi To Me Jahaz Ko Duba Donga
Bad Me Us Khubsurat Lrki Ne Apny husbnd Ko SmS Kya
K
Tm Ko Mujh Pr Fakhar Krna Chahye.
Mai Ne 600' Musafaron Ko 2' Din Me 9' Dafa Dobny Se Bachaya

RoMaNcE


BOY :Tum to mera Chand ho...!
GIRL: Aur tm ho mere Niel Armstrong.
BOY: Woh Kon?
GIRL: Chand pr Charhny wala Pehla Admi..
Fir La Lo G P0GO

Super bisti:


Larki:
Mera Bag 2500,
Sandal 2200 or
Suit 3000 K he.
Lrka:
Bs Kro Phle dupatta sahi Krlo 90 rupay ki Phoolon Wali breziar Nazar a rahi hai ;)

Sardar bohot dair sy girl ko ghoor

raha tha tang aa kar girl ny hath sy Laanat ka ishara kiya..
Sardar friend sy: ly 5 waje da time fix hoya e.